mercredi 28 octobre 2009

Inkurable Stamper-box



Christmas is in 2 months time but I enjoyed preparing this decoration.
I found the template for a box on the website of Stampington. I recycled cardstock and covered it partially with gesso, stamped the text with brilliance ink and used a punchinella with green acrylic colour. The leaves are from a napkin and I used UTEE ,wire, beads and other embellishments. You can see all the boxes made for the challenge on Inkurable stampers.


Noël est dans 2 mois mais j'ai adoré faire cette petite déco.Je me suis basée sur le modèle de boîte du site stampington que j'ai découpé dans un carton de recupération. Ensuite j'ai mis un peu de gesso et tamponné avec de l'encre brilliance du texte à différents endroits et utilisé un pochoir et de la peinture acrylique verte pour les motifs en ronds. J'ai également déchiré quelques morceaux dans une serviette avec des motifs de houx. Quelques touches d'utee et du fil de fer, perles et embellissements pour la décoration finale. Vous retrouverez toutes les boîtes réalisées pour le challenge sur le blog de Inkurable Stamper.




Stamps by Collections, See D's.

4 commentaires:

Fiona a dit…

This is just beautiful Laurence!
Fiona

Roberta a dit…

These are really wonderful. I'm just not ready for Christmas...awwww...just do not know where the time goes.
Roberta

Deb L. a dit…

Cute little boxes! They would be great for tiny little gifties!! Deb

Gio a dit…

They're so elegant!!